Учебна програма на ООН за сексуално образование, която насърчава сред децата транссексуалната идеология, хомосексуалността и сексуалното поведение без задръжки, се преподава в американските класни стаи. За това алармират двамата защитници на семейството и традиционните ценности в интервю за предаването The Nation Speaks („Нацията говори“) на американската телевизия NTDTV.
Шарън Слейтър, съосновател и президент на групата за защита на семейството и семейното право Family Watch International, разказа на водещата на предаването Синди Друкиер за „вредните елементи“ в разработеното от Организацията на обединените нации и финансирано от правителството на САЩ „Общообразователно обучение по сексуалност“ (Comprehensive Sexuality Education). Коментарайки обучението на децата за сексуално поведение, тя акцентира върху базирания му на удоволствието подход и начина му на прилагане със специфични графични илюстрации.
„Публикувано е издание със заглавие „Напълно нормално е“ (It’s Perfectly Normal), което е налично в много обществени и училищни библиотеки в САЩ. То е богато илюстрирано с изображения на деца, участващи в мастурбация и различни сексуални актове“ – казва Слейтър, отбелязвайки, че макар графично да е по-прикрито за публиката, децата, които четат материалите от обучението по сексуалност, ще видят „различни двойки – хетеросексуални и хомосексуални – да правят секс.”
„Има милиони отпечатани копия и изданието е предназначено дори за деца на 10-годишна възраст“ – продължава тя, добавяйки, че то учи децата на възраст от 12 до 14 години да „споделят своите сексуални чувства“ чрез дейности, включително орален и анален секс, мастурбация или докосване на гениталиите едни на други, докато казват „харесвам те“.
Според Слейтър учебният план за цялостното обучение по сексуалност също така насърчава децата да си поставят етикети със сексуална идентичност и нужди, например „полиаморен хомосексуален тийнейджър, който трябва да знае как да прави безопасен секс и да осъществява връзки с множество партньори“.
„Виждаме материалите в почти всички училища. Дори в хриситянско или частно училище не сте в безопасност, защото образователната инициатива е финансирана на федерално ниво – заявява тя. – А сега при управлението на президента [Джо] Байдън сумата е увеличена до 130 милиона долара, насочени в различните щати, за да предоставят тези програми на децата навсякъде.”
Към Слейтър се присъедини д-р Куентин Ван Метър, педиатър ендокринолог с дългогодишен експертен опит и президент на консервативната медицинска група „Американски колеж на педиатрите“. Той заяви, че транссексуализмът с медицинска или хирургическа помощ сред малките деца става толкова популярен, че сега е „феномен на социална зараза“.
На въпроса дали децата на 13 и 14 години, които могат законно да се подложат на операции за промяна на пола в определени щати, всъщност могат да разберат дългосрочните последици от тази смяна на пола, Ван Метер отговори, че определено не могат.
„Предизвикателство е да се обясни на детето същността на плодовитостта или факта, че то ще остане стерилно. Стерилизират децата чрез тези процеси – заявява той. – Никоя държава, която позволява децата да бъдат стелиризирани, не може да се нарече достойна или морална, и все пак това се случва тук, в тази страна. Детето дори не може да разбере какво означава всичко това.“
Що се отнася до твърдението в защита на цялостното обучение по сексуалност, че младите хора така или иначе са сексуално активни и че е необходимо сексуално образование, за да се избегне бременност и разпространение на болести, предавани по полов път, Слейтър споделя, че последните проучвания показват незадоволителни резултати от този тип образование.
„Има едно голямо проучване (pdf), публикувано в специализирано издание, обект на експертна рецензия, в което са разгледани 120 от най-добрите изследвания по темата за половото възпитание – казва тя. Според прегледа за 2019 г. от страна на Институт за изследване и оценка, 87% от училищните програми за общообразователно обучение по сексуалност в световен мащаб не успяват да дадат желаните резултати, като забавяне на началния момент на сексуална активност, увеличаване на употребата на презервативи или намален процент на бременност или болести, предавани по полов път.
Противно на общоприетото твърдение, добавя Слейтър, през последното десетилетие американските тийнейджъри правят не повече, а по-малко секс. Тези, които са правили секс обаче, изпитват повече проблеми в живота си от тези, които не са.
„Проучвания, направени от Център за контрол и превенция на заболяванията, показват, че сред тези, които са имали сексуален контакт, има повече самоубийства, изпадат по-често в депресия, имат повече проблеми в училище и всякакви други трудности – кавза тя. – И наистина, ние сме длъжни да научим децата да избягват сексуално рисково поведение, да избягват сексуалното общуване преди встъпване в брачни отношения.“
Линк към видеото от предаването: UN-Developed Sex Education Curriculum Sexualizes Children, Advocates Warn (theepochtimes.com)