• За нас
  • Пишете ни!
сряда, 29 март, 2023
Няма резултати
Виж всички резултати
Epoch Times Bulgaria
  • България
  • Свят
  • Китай
  • Мнения
  • Бизнес
  • Технологии
  • Култура
  • Начин на живот
  • Шен Юн
Дарение
Epoch Times Bulgaria
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Начин на живот Мода

Ким Кардашиян преразглежда партньорството си с Balenciaga заради смущаваща фотосесия с деца

отКатабела Робъртс
29 ноември , 2022
Ким Кардашиян преразглежда партньорството си с Balenciaga заради смущаваща фотосесия с деца

Ким Кардашиян Уест говори на сцената по време на зимния тур на компанията за спортно облекло TCA (David Livingston/Getty Images)

Американската медийна звезда Ким Кардашиян коментира противоречивата празнична кампания на модна къща Balenciaga, в която деца позират с плюшени мечета в облекло със садистично-мазохистичен сексуален подтекст, и заяви, че ще направи преоценка на отношенията си с модната марка.

В изявление, публикувано в официалния ѝ акаунт в Twitter в неделя, телевизионната риалити звезда, която често работи с Balenciaga, заяви, че досега е предпочитала да не коментира въпроса „не защото не съм била отвратена и възмутена от последните кампании на Balenciaga“, а защото е искала да разговаря с екипа на Balenciaga, за да разбере как е било позволено изображенията да бъдат публикувани.

Рекламната кампания е заснета от италианския фотограф Габриеле Галимберти и показва малки деца, които позират в спални и са облечени в дрехи на Balenciaga, докато са заобиколени от редица нови коледни продукти на компанията, включително стоки за дома, аксесоари за домашни любимци и плюшени мечета, които изглеждат като облечени в дрехи за възрастни със специфичен сексуален BDSM подтекст.

Едно от изображенията за кампанията на Balenciaga за популяризиране чантата „Пясъчен часовник“ („Hourglass“) от пролетната фото кампания Spring 23 включва снимка на фона на решението на Върховния съд на САЩ относно законите за детската порнография. За рекламната кампания заслуга имат двамата фотографи Джошуа Брайт и Крис Маджо.

Снимките предизвикаха възмущение в интернет заради решението да се изобразяват деца заедно с BDSM продукти, като мнозина обвиниха марката в насърчаване на педофилията.

„Като майка на четири деца бях потресена от смущаващите изображения. Безопасността на децата трябва да се цени най-високо и всякакви опити за нормализиране на злоупотребата с деца от какъвто и да е вид не трябва да имат място в нашето общество – точка“, написа Кардашиян в неделя.

„Оценявам премахването на кампаниите и извинението на Balenciaga. В разговора с тях вярвам, че те разбират сериозността на проблема и ще вземат необходимите мерки това никога повече да не се повтаря“, пише Кардашиян.

new project 16 1 1200x675 1
Balenciaga поднася извинения в Инстаграм за рекламните си кампании(Снимки/The Epoch Times)

Balenciaga се извинява

Balenciaga поднася извинения в Instagram малко след публикуването на снимките, като отбелязва, че плюшените мечета, наречени „плюшени мечешки чанти“, абсолютно „не е трябвало да бъдат представяни с деца в тази кампания“ и че модният гигант „незабавно е премахнал кампанията от всички платформи“.

Ким Кардашиян е работила многократно с Balenciaga, като за последно беше модел за зимната кампания на марката през 2022 г. и дефилира на парижкия подиум за марката през юли по време на Седмицата на модата. Тя често е снимана с дрехи на марката.

В неделя телевизионната риалити звезда заяви, че сега преоценява отношенията си с Balenciaga, но каза, че „се основава на готовността им да поемат отговорност за нещо, което не е трябвало да се случва по начало, и на действията, които очаквам да предприемат, за да защитят децата“.

Габриеле Галимберти, фотографът на кампанията, също направи изявление в Instagram през уикенда, в което заяви, че „по никакъв начин не е имал право нито да избира продуктите, нито моделите, нито комбинацията от същите“ и че от него е било поискано „единствено и само да осветя дадената сцена и да направя снимките според моя характерен стил“.

Междувременно в петък Balenciaga заведе дело за 25 милиона долара срещу продуцентската компания North Six, Inc. и нейния сценограф Nicholas Des Jardins, заради спорната рекламна кампания.

В искова молба до Върховния съд на щата Ню Йорк, окръг Ню Йорк, модната къща заяви, че търси обезщетение за „пространни щети“, които North Six и сценографа Des Jardins „са причинили във връзка с рекламната кампания, за чието продуциране Balenciaga ги е наела“, и че „необяснимите действия и бездействия на ответника са били злонамерени или най-малкото извънредно безразсъдни“.

Възмущение от рекламите на Balenciaga | On Balance

Споделете тази статия

Последвайте ни във Фейсбук:

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Свързани Публикации

(снимка: Pinterest)

Блясъкът – задължителният аксесоар за новогодишната нощ

0
0
Подчертаването на талията винаги се е смятало за един от най-женствените детайли при изработката на дамската дреха. (снимка: Canva)

Носталгията по изгубената женственост

0
0
broshkata kraliczata sred bizhutata 1

Брошката – кралицата сред бижутата

0
0

„Шапката някога и сега“ – изложба за ценители

0
0
Всяка уважаваща себе си дама поне веднъж е залагала на бялата риза (снимка: Pinterest)

Бялата риза – царицата в гардероба

0
0
Very Peri - цветът на 2022 г. (снимка: Pantone.com)

Very Peri – как да съчетаваме цвета на 2022 година

0
0
Следваща публикация
Президентът на Тайван Цай Инуън  по време на церемония на военновъздушните сили в Южен Тайван, 18 ноември 2021 г. (Sam Yeh/AFP via Getty Images)

Президентът на Тайван подаде оставка като председател на управляващата партия

Epoch Times лого
Facebook Youtube Instagram Telegram
  • Последни новини
  • Направете дарение

35 страни, 21 езика

  • English
  • 中文
  • Español
  • עברית
  • 日本語
  • 한국어
  • Bahasa Indonesia
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Português
  • Svenska
  • Nederlands
  • Русский
  • Українська
  • Română
  • Česky
  • Slovenščina
  • Polski
  • Türkçe
  • فارسی
  • За нас
  • Авторски права
  • Условия за ползване
  • Пишете ни!
  • Поверителност на информацията
  • България
  • Свят
    • Бизнес
    • Конфликти
    • Политика
  • Китай
    • Взаимоотношения
    • Общество
    • COVID-19 и Ваксинация
    • Комунистически режим
    • Отнемане на органи
    • Човешки права
  • Култура и изкуство
    • „Шен Юн“
    • Българска история и култура
    • Изящни изкуства
    • Литература
    • Сценични изкуства
    • Традиционна култура
  • Наука и технологии
    • Околна среда
  • Начин на живот
    • Семейство, традиции
    • Здраве
    • Вкусно и полезно
  • Мнения
  • За нас
  • Авторски права
  • Условия за ползване
  • Пишете ни!
  • Поверителност на информацията
Copyright © 2021 Epochtimes.bg | Всички права запазени Epochtimes.bg не носи отговорност за съдържанието на външни сайтове
Няма резултати
Виж всички резултати
  • България
  • Свят
  • Китай
  • Мнения
  • Бизнес
  • Технологии
  • Култура
  • Начин на живот
  • Шен Юн

© 2019 Epoch Times България.