• За нас
  • Пишете ни!
петък, 15 август, 2025
Няма резултати
Виж всички резултати
Epoch Times Bulgaria
  • България
  • Европа
  • САЩ
  • Русия
  • Китай
  • Свят
  • Култура
  • Наука
  • Дух и съзнание
  • Начин на живот
Epoch Times Bulgaria
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Начин на живот

Реклама на червило с мъж предизвика гневни реакции срещу Maybelline

отЕкип на The Epoch Times
21 юли , 2023
Реклама на червило с мъж предизвика гневни реакции срещу Maybelline

Снимка на гримове на Maybelline по време на Седмицата на модата в Ню Йорк, Ню Йорк, 9 септември 2019 г. (Albert Urso/Getty Images)

Серия от гневни реакции и призиви за бойкот предизвика новата реклама на Maybelline, в която мъж демонстрира и нанася на себе си червило.

Най-голямата козметична марка в света публикува рекламата си в партньорство с инфлуенсъра Райън Вита на 12 юли.

С плешива глава, гъста брада и дълги нокти, г-н Вита нанася яркорозово червило, след което изпраща въздушни целувки и говори за качествата на продукта.

Под публикацията в профила на Maybelline в Instagram заваляха критични коментари, които бяха почти идентични.

maybelline 1

Един потребител пише, че „това е неприемливо и много обезпокоително“, а друг заявява, че рекламата трябва да бъде придружена от предупреждение.

„Добавям Maybelline към нарастващия списък на компаниите, от които повече няма да купувам“, пише друг потребител, присъединявайки се към нарастващия поток от призиви за бойкот на марката заради партньорството ѝ с г-н Вита, който има около 1,2 милиона последователи в TikTok.

Лорън Чен, водещ на консервативната мрежа BlazeTV, сподели в Twitter видеото с надпис: „Още един ден, още една смущаваща реклама на грим“.

Постът събра редица коментари, включително такива, в които се споменаваше лозунгът „go woke, go broke“, който се противопоставя и призовава за бойкот на корпорациите, прокарващи според консерваторите крайно леви програми, включително транссексуалността.

„Жени, те заемат вашето място, а вие им позволявате да го правят!“ – пише в коментар друг потребител на Twitter.

Maybelline не отговори на молбата за коментар до момента на пресата.

Това не е първият път, в който Maybelline използва мъже, за да рекламира продуктите си за грим. През 2017 г. марката използва Мани Гутиерес в рекламна кампания за спирала за очи.

Последното партньорство на Maybelline с мъж, който носи грим, обаче идва на фона на по-широката реакция срещу компании, които изглежда прокарват транссексуалността, която се изостри значително след партньорството на Bud Light с Дилън Мълвани – мъж, който се идентифицира като жена.

Споделете тази статия

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Последвайте ни във Фейсбук

НАЙ-ЧЕТЕНИ ДНЕС

Селска агнешка чорба на баба

Селска агнешка чорба с ориз

0
0
Заглавна страница на брошура „Културен туризъм“ на Министерство на туризма

България липсва в Класация на 40-те държави с най-добра култура и наследство (Част I)

0
0
5 неща, които трябва да знаете преди срещата между Тръмп и Путин

5 неща, които трябва да знаем преди срещата между Доналд Тръмп и Владимир Путин

0
0
печено агнешко на фурна с фолио

Сочно агнешко с картофи на фурна

0
0
Оригинален родопски пататник

Вкусен родопски пататник на тиган – лесна рецепта

0
0
Агнешка дроб сарма. (Снимката е любезно предоставена от майстора - готвач Иван Звездев)

Агнешка дроб сарма по рецепта на Иван Звездев

0
0
Най-голямата тъкана икона в България бе осветена в Троянският манастир в навечерието на Успение Богородично (снимка: "Троян Експрес")

Троянският манастир тържествено отбеляза навечерието на Успение Богородично с освещаване на уникална тъкана икона

0
0

Свързани Публикации

Над 6000 столичани: Системата за разделно събиране на отпадъците е неефективна

Столичани с категорична оценка: Системата за разделно събиране на отпадъци е неефективна и се нуждае от реформа

0
0
Модерната дрога

Гледайте обучителните видеоклипа за превенция на употребата на райски газ, вейпове и дизайнерска дрога сред подрастващите

0
0
composition healthy meal table

Арония – българската суперхрана

0
0
"Зелени библиотеки" 2025

Днес стартира „Зелени библиотеки“ 2025: Литературна магия сред природата на София

0
0
Психологията на истинската устойчивост

Психология на истинската устойчивост

0
0
Мобилното приложение MedicinePrice

Ползвайте мобилното приложение MedicinePrice за проследяване на цените на лекарствата на българския пазар вкл. в лева и евро

0
0
Модерната дрога

Гледайте обучителните видеоклипа за превенция на употребата на райски газ, вейпове и дизайнерска дрога сред подрастващите

0
0
Китайският ледоразбивач Суелонг, или "Снежен дракон" отплава от пристанището в Шанхай на 8-ми ноември 2017 г. Снимка: AFP чрез Getty Images

Китайски кораби засилват движението си в близост до американска Арктика

0
0
Заглавна страница на брошура „Културен туризъм“ на Министерство на туризма

България липсва в Класация на 40-те държави с най-добра култура и наследство (Част I)

0
0
Военнослужещи от Сухопътните войски и ВВС участват в гасенето на пожари в Пирин и Община Сунгурларе (снимка: МО)

Над 1000 пожара за седмица: държавата мобилизира ресурси, обществото – внимание

0
0
Следваща публикация
(Andrea Danti/Shutterstock)

Какво се случва със съзнанието след смъртта на мозъка

Epoch Times лого
Facebook X-twitter Goodreads-g Youtube Instagram Telegram
  • Последни новини
  • Направете дарение

35 страни, 21 езика

  • English
  • 中文
  • Español
  • עברית
  • 日本語
  • 한국어
  • Bahasa Indonesia
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Português
  • Svenska
  • Nederlands
  • Русский
  • Українська
  • Română
  • Česky
  • Slovenščina
  • Polski
  • Türkçe
  • فارسی
  • За нас
  • Авторски права
  • Условия за ползване
  • Пишете ни!
  • Поверителност на информацията
  • България
  • Свят
  • Китай
    • COVID-19 и Ваксинация
  • Култура и изкуство
  • Наука и технологии
  • Начин на живот
  • Мнения
  • За нас
  • Авторски права
  • Условия за ползване
  • Пишете ни!
  • Поверителност на информацията

Copyright © 2024 Epochtimes.bg | Всички права запазени Epochtimes.bg не носи отговорност за съдържанието на външни сайтове

Няма резултати
Виж всички резултати
  • България
  • Европа
  • САЩ
  • Русия
  • Китай
  • Свят
  • Култура
  • Наука
  • Дух и съзнание
  • Начин на живот

© 2019 Epoch Times България.

Epoch Times Bulgaria