• За нас
  • Пишете ни!
неделя, 1 юни, 2025
Няма резултати
Виж всички резултати
Epoch Times Bulgaria
  • България
  • Свят
  • Китай
  • Мнения
  • Бизнес
  • Технологии
  • Култура
  • Начин на живот
  • Шен Юн
Дарение
Epoch Times Bulgaria
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Начин на живот

Реклама на червило с мъж предизвика гневни реакции срещу Maybelline

отЕкип на The Epoch Times
21 юли , 2023
Реклама на червило с мъж предизвика гневни реакции срещу Maybelline

Снимка на гримове на Maybelline по време на Седмицата на модата в Ню Йорк, Ню Йорк, 9 септември 2019 г. (Albert Urso/Getty Images)

Серия от гневни реакции и призиви за бойкот предизвика новата реклама на Maybelline, в която мъж демонстрира и нанася на себе си червило.

Най-голямата козметична марка в света публикува рекламата си в партньорство с инфлуенсъра Райън Вита на 12 юли.

С плешива глава, гъста брада и дълги нокти, г-н Вита нанася яркорозово червило, след което изпраща въздушни целувки и говори за качествата на продукта.

Под публикацията в профила на Maybelline в Instagram заваляха критични коментари, които бяха почти идентични.

maybelline 1

Един потребител пише, че „това е неприемливо и много обезпокоително“, а друг заявява, че рекламата трябва да бъде придружена от предупреждение.

„Добавям Maybelline към нарастващия списък на компаниите, от които повече няма да купувам“, пише друг потребител, присъединявайки се към нарастващия поток от призиви за бойкот на марката заради партньорството ѝ с г-н Вита, който има около 1,2 милиона последователи в TikTok.

Лорън Чен, водещ на консервативната мрежа BlazeTV, сподели в Twitter видеото с надпис: „Още един ден, още една смущаваща реклама на грим“.

Постът събра редица коментари, включително такива, в които се споменаваше лозунгът „go woke, go broke“, който се противопоставя и призовава за бойкот на корпорациите, прокарващи според консерваторите крайно леви програми, включително транссексуалността.

„Жени, те заемат вашето място, а вие им позволявате да го правят!“ – пише в коментар друг потребител на Twitter.

Maybelline не отговори на молбата за коментар до момента на пресата.

Това не е първият път, в който Maybelline използва мъже, за да рекламира продуктите си за грим. През 2017 г. марката използва Мани Гутиерес в рекламна кампания за спирала за очи.

Последното партньорство на Maybelline с мъж, който носи грим, обаче идва на фона на по-широката реакция срещу компании, които изглежда прокарват транссексуалността, която се изостри значително след партньорството на Bud Light с Дилън Мълвани – мъж, който се идентифицира като жена.

Споделете тази статия

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Последвайте ни във Фейсбук

НАЙ-ЧЕТЕНИ ДНЕС

Kids EXPO Sofia - от 29 май до 1 юни 2025 г.

KIDS EXPO стартира за първи път в България

0
0
Румен Радев разглежда събора на овцевъдите в Лясковец. Снимка: Прес служба на президентската институция

Румен Радев на Събора на овцевъдите: Традиционният български дух да води народа ни

0
0
“Събуждането на Психе от целувката на Любовта” - скулптура на Антонио Канова (1787-1793 г.) (снимка: greekreporter.com)

Ерос и Психея: най-красивата любовна легенда в гръцката митология

0
0
Георги Сираков (личен архив)

Тайната на Словото

0
0
Полша се подготвя да избере нов президент на балотаж

Полша се подготвя да избере нов президент на балотаж

0
0
Александра Петкова  получава грамота в конкурса "Млади таланти" от г-жа Емилия Лазарова, заместник-министър на образованието през април 2024 г. Снимки: Министерство на образованието и науката

Абитуриентка от София със златен медал по физика, ще продължи да учи в България

0
0
Снимка от събитието в НДК на 16-ти май, на което сдружение "Пазители на паметта" събраха 2500 подписа за възстановяването на Паметника на съветската армия. Сергей Махаев е вторият отдясно наляво. Снимки: личен архив

Сергей Махаев: Символът на съветския войник, победител в Отечествената война, е различен от комунистическата идеология

0
0

Свързани Публикации

dsc05235 1

Роза Дамасцена: полезни свойства и рецепти

0
0
Сдружение „Асоциация общество и ценности“ организира петиция „Защити децата – кажи „НЕ“ на еднополовото родителство!“

Петицията „Защити децата – кажи „НЕ“ на еднополовото родителство!“ активира гражданското общество

0
0
Кибертормозът на деца и тийнейджъри нараства лавинообразно

Кибертормоз при деца и тийнейджъри: Как да разпознаем и спрем скритата заплаха

0
0
На 31 май в Бургас ще се проведе Държавното брейк първенство.

Бургас е домакин на държавното брейк първенство

0
0
Отборът на Симеон Николов, Александър Къндев и Лазар Бучков на университета „Лонг Бийч Стейт“  победи на финала на волейболния шампионат на NCAA Калифорнийския университет в Лос Анджелис. (https://www.ncaa.com/)

Български волейболисти, начело със сина на Владо Николов, станаха шампиони в университетската лига на САЩ

0
0
Китай ще се бори с американските мита дори при цена на ниво глад: вътрешен източник

Китай ще се бори срещу американските мита дори при разходи, водещи до глад

0
0
dsc05235 1

Роза Дамасцена: полезни свойства и рецепти

0
0
Фортисимо със специална програма за Деня на детето

Софийската филхармония с музикален маратон, посветен на Деня на детето

0
0
ЕС одобрява отбранителен фонд от 170 милиарда долара, докато Европа се насочва към поемане на контрол върху собствената си сигурност

Европа се превъоръжава, ЕС прие отбранителен фонд от 150 млрд. евро

0
0
Снимка от събитието в НДК на 16-ти май, на което сдружение "Пазители на паметта" събраха 2500 подписа за възстановяването на Паметника на съветската армия. Сергей Махаев е вторият отдясно наляво. Снимки: личен архив

Сергей Махаев: Символът на съветския войник, победител в Отечествената война, е различен от комунистическата идеология

0
0
Следваща публикация
(Andrea Danti/Shutterstock)

Какво се случва със съзнанието след смъртта на мозъка

Epoch Times лого
Facebook X-twitter Goodreads-g Youtube Instagram Telegram
  • Последни новини
  • Направете дарение

35 страни, 21 езика

  • English
  • 中文
  • Español
  • עברית
  • 日本語
  • 한국어
  • Bahasa Indonesia
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Português
  • Svenska
  • Nederlands
  • Русский
  • Українська
  • Română
  • Česky
  • Slovenščina
  • Polski
  • Türkçe
  • فارسی
  • За нас
  • Авторски права
  • Условия за ползване
  • Пишете ни!
  • Поверителност на информацията
  • България
  • Свят
    • Бизнес
    • Конфликти
    • Политика
  • Китай
    • Взаимоотношения
    • Общество
    • COVID-19 и Ваксинация
    • Комунистически режим
    • Отнемане на органи
    • Човешки права
  • Култура и изкуство
    • „Шен Юн“
    • Българска история и култура
    • Изящни изкуства
    • Литература
    • Сценични изкуства
    • Традиционна култура
  • Наука и технологии
    • Околна среда
  • Начин на живот
    • Семейство, традиции
    • Здраве
    • Вкусни рецепти
  • Мнения
  • За нас
  • Авторски права
  • Условия за ползване
  • Пишете ни!
  • Поверителност на информацията

Copyright © 2024 Epochtimes.bg | Всички права запазени Epochtimes.bg не носи отговорност за съдържанието на външни сайтове

Няма резултати
Виж всички резултати
  • България
  • Свят
  • Китай
  • Мнения
  • Бизнес
  • Технологии
  • Култура
  • Начин на живот
  • Шен Юн

© 2019 Epoch Times България.

Epoch Times Bulgaria