Getting your Trinity Audio player ready...
|
Създаване на консервативна мрежа в Европа от патриотични и християнски организации в защита на християнска Европа на нациите
На 11 ноември в Централен военен клуб в София се състоя конференцията „Либерал-екстремизъм: заплаха за демокрацията и основните човешки права“. Тя е третата международна научно-практическа конференция на сдружение „Род Интернешенъл“, организирана съвместно с „Нашият дом е България“, осъществена с подкрепата на „Месец на семейството“, „Младежки консервативен клуб – София“, „Свобода за всеки“ и Радио Зорана 87.6 FM. На събитието присъстваха лектори от България, Чехия, Полша, Унгария и Швеция, а представеното многообразие от идеи обхващаше теми от целия спектър на съвременния живот. Международната конференция засегна множество нездрави явления, които маскирани зад толерантност и демокрация, сриват до невиждани низини морала и качеството ни на живот.
Цели
Както посочи писателят, драматург и политик Александър Урумов, конференцията има за цел да даде тласък за създаването на консервативна мрежа в източна Европа от патриотични и християнски организации, които ефективно да застанат в защита на обединена Европа на нациите, основаваща се върху традиционните християнски ценности. Той изтъкна критичното за настоящето ни осъзнаване на необходимостта за организирана борба в отпор след неусетно имплантираните в управлението на страната ни порочни анти-семейни и анти-родителски практики.
„Тези практики бяха прокарвани в нашата страна чрез крайно леви политики и организации, идващи от демократическата партия на САЩ и спонсорирани от Джордж Сорос” – посочи Урумов.
Една от тези политики е и така наречената „Истанбулска конвенция”, както допълни той, която защитавайки жените, внедрява в обществото практики и настроения, целящи унищожаването на семейството като най-важната социална градивна единица. По този начин отново се внедрява омраза в българското общество и същото се поляризира деструктивно.
История на либерализма и опит за разрушаване на патриархата
В своята встъпителна лекция Александър Урумов запозна публиката на конференцията с множество факти относно зараждането на либерализма и неговите характеристики. Бащата на класическия либерализъм Джон Лок издава през 1689 г. своя основен труд – „Два трактата за управление на държава“, като тези текстове се възприемат за свещено либерално писание. В „Първи трактат“ Лок нарича бащинството: „странен деспотичен феномен”. Своя „Втори трактат“ той започва с думите: „ в предходния трактат бе показано, че Адам не е притежавал по естественото правило за бащинството, нито чрез безусловно дарен от Бога, какъвто и да е авторитет над децата си. И, че дори да е притежавал, то неговите наследници не са имали право над това право”.
Според Александър Урумов основната зла сила на либерализма е в манипулацията чрез изричане на твърдения, които се представят като доказателства за самите твърдения и който не е съгласен, ще бъде стигматизиран. Либерализмът, още в своя генезис, се заявява като опозиция на установените божествени дадености като бащинството и семейните ценности. Той е враждебно настроен към бащинството, семейството и християнската етична система.
Това, че либерализмът изглежда християн-демократичен през XX век се дължи на простата причина, че западните пазарни и демократични общества са исторически призвани да противостоят на източния деспотичен комунизъм през XX век. Това изтъкна Александър Урумов, като допълни:
„Те успешно противостояха, опирайки се на свободния дух, християнската етика, пазарната икономика и заложения в нея принцип на реална конкуренция, производството на стоки и предлагането на услуги. Всичко това остава под съмнение понятието либерална-демокрация и позволява на този термин да бъде отхвърлен като неистинен. Тъй като западната демокрация през XX век е наистина базирана на свободна икономика, без свободна да означава либерална в идеологически смисъл. Свободна означава липса на всякакво идеологизиране и липса на идеологическо обусловено либерално полазване.”
„Либерал-екстремизмът паразитира върху християнското наследство, тъй като той не създава – той преразпределя. Поради тази причина изразът либерална демокрация, натрапван в последните тридесет години като победа над комунизма, обърка хората, а неговата първа жертва се оказа демокрацията.“
Белези за разпознаване на либерал-екстремизма
Привидно асоцииран със свободата, либерализмът има за цел да заслепи съвременното поколение и да се сдобие с легитимна власт, за да обсеби и следващите генерации. Следните въздействия, подредени без претенции за хронология и градация по значимост, ясно показват резултатите от действието на деструктивния либерал-екстремизъм:
- Елиминиране на публичните дискусии като форма на обществен диалог и възможен регулатор на обществените взаимоотношения. Либерал-екстремизмът планирано и агресивно убива обществения дебат поради своята вродена неспособност да води диалог, както и да използва рационални аргументи, като ги заменя с медиен монопол. Още повече, когато човек не покрива стандартите на мислене на изповядващите либерал-екстремизма, той веднага бива стигматизиран.
- Овладяване на глобални и локални медии. Превземането на медиите е ключово средство за постигане на целите на либерал-екстремизма, като дори се стига до крайности, при които публичните дебати се обявяват за „информационна война“.
- Създаване на апарат, който да подмени съществуването от хилядолетия на морални институти като бащинство и майчинство. Поредният пример е гласуваното от Правната комисия на Европейския парламент да се въведе вместо „майка“ понятието „лицето, което е родило детето”. С други думи либерал-екстремизмът убива семейството от мъж и жена, като го заменя с “еднополово семейство”.
- Заплаха за християнската култура. Либерал-екстремизмът убива християнската култура, като я заменя с мултикултурализъм. Той паразитира върху християнското наследство, като го преразпределя.
- Създаване на псевдонаука. Изобретяването и налагането първо в академичните среди, които са превърнати в идеологически инкубатори, а от там в публичната сфера на неадекватни социални теории като критичната расова теория и трансджендър идеологията. Тези неща биват представяни като наука.
- Промотиране на нов вид „равенство“. Либерал-екстремизмът се бори за равенство на резултата тоест провокира враждебност към принципа на конкуренция, като пренебрегва индивидуалната надпревара и свободната конкуренция.
- Заплаха за пазарната икономика. Либерал-екстремистката система принася в жертва и пазарната икономика, като пример за това е така наречената „Зелена сделка” и съответно борбата с климатичните промени.
- Създаване на вредна социална идеология. Най-разрушителният и радикален продукт на либерал-екстремизма безспорно е развиването на джендър идеологията и налагането на разрушителната концепция за смяна на пола, както и ранното сексуално образование на децата под формата на безпощадна сексуализация.
- Застрашаване на демокрацията. Либерал-екстремизмът убива демокрацията пред очите ни, като мантрата „либерална демокрация” категорично трябва да бъде заклеймена. Либерал-екстремизмът въвежда терминът „върховенство на закона”, който цели да замени демокрацията. Демокрацията е автентична национална привилегия, затова от Брюксел прибягват да върховенството на закона, за да поставят под натиск националната демокрация, а всички неудобни въпроси, произтичащи от тази тема, могат да бъдат заклеймени като „информационна война”.
- Заплаха за националността. Либерал-екстремизмът е превърнал Брюксел, Страсбург и Франкфурт в свои командни центрове, като има ясната цел да смачка националността на държавите чрез постоянен трансфер на власт от страните членки на ЕС към Брюксел. Един от примерите за това е „Истанбулската конвенция, тъй като с нейното приемане въпросът за борбата срещу насилието над жените се превръща във федерално законодателство и федерално правомощие, като не Министерството на вътрешните работи ще отговаря за случаите за насилие над жените, а ще отговарят предварително подготвените неправителствени организации от соросоиден тип, финансирани от националните бюджети.
Всичко изброено идва да покаже, че либерал-екстремизмът е престъпна за човечеството идеология. Той преследва целите си за унищожаването на човешкия фундамент и изкореняването на божествено заложените човешки ценности. Либерал-екстремизмът е поредната опасна социална утопия, послужила като алиби за създаването и оперирането на глобален властови инструментариум, разрушителен за човечеството и неговото бъдеще. Той е реална опасност с видим разрушителен потенциал и глобален обхват, насочен към духовно падение и унищожение на човечеството.
Теми и лектори
Международната конференция „Либерал-екстремизъм: заплаха за демокрацията и основните човешки права“ протече с изключително богата програма от теми, представени от изтъкнати експерти:
- Александър Урумов: Либерал-екстремизъм: заплаха за демокрацията и основните човешки права – въведение
- адв. Владимир Шейтанов: Опасностите за парламентаризма и законодателния процес
- Кузман Илиев: Централизираните дигитални валути като оръдие на глобалния либерализъм
- Томаш Ровински („Ордо Юрис“, Полша): Свободата на словото под удар
- адв. д-р Виктор Костов: Свободата на вероизповедание и лични убеждения в конфликт с натрапваните неолиберални доктрини и антиценности
- Зденек Зак („Патримониум Санкти Адалберти“, Чехия): Прогресивизмът като нетолерантна и агресивна религия
- Денес Наги („Център на основни права“, Унгария): Националната държава и нейният суверенитет – мишени на либералите-глобалисти
- Мартин Ланц („Ние ЗАЕДНО“, Швеция): Ранното сексуално образувание – екстремизъм насочен срещу децата.
- проф.Иван Вълков: Семейната единица – главна мишена на либерал-екстремистките политики. Как да опазим децата?
Участниците в конференцията излязоха с декларация, с която отчитат, че основните международно-признати човешки права, типични за свободното и демократично общество, са подложени на безпрецедентна атака чрез нововъведения, които не съществуват в българската Конституция и универсалните международно-правни инструменти в областта на правата на човека.
С декларацията те призовават българската държава и нейните органи на всяко ниво да подкрепят усилията им за отстояване на тези основни принципи на свободното и демократично общество – опазване на достойнството на личността и неприкосновеността на отношенията родители-деца и традиционното семейство, както в страната, така и на международната сцена.
Изводът
Либерализмът е философско-политическа доктрина, възникнала и наложила се в определена историческа епоха в Европа. Тя тихомълком се внедрява в обществото, социалната власт, икономиката, религията, културата, изкуството, спорта. Либерализмът действа подмолно и с много красиви, приятни за ухото фрази, които обаче имат крайно разрушителни сили, обслужвайки скрити, зловредни намерения.
Като идеология за развитието на обществото либерализмът се промени в така наречения неолиберализъм, виновен за кризата на парламентаризма в Европейския съюз, както и за икономическо отслабване на блока. Неолиберализмът маргинализира Европа и я постави в непечелившо положение в евроатлантическата игра. Това доведе до подкопаване на икономическото развитие и понижаване на жизнения стандарт на населението.
Неолиберализмът унищожава най-важните ценности, завещани ни от боговете, като тласка хората към атеизъм. В тази идеологическа битка са заложени семейството, духовността и вярата. Наш дълг е да се борим за тях и да защитим решително нашата божествено определена човешка същност, подхранвана от непреходни морални ценности.