Услугата беше възстановена след двучасов и половинен престой, съобщи представител на Starlink.
В четвъртък Starlink обяви, че възстанови мрежата си след едно от най-големите си глобални прекъсвания, което наруши работата за десетки хиляди потребители.
Потребителите в САЩ и Европа започнаха да изпитват проблеми около 15:00 ч. по източноамериканско време, показват данните от Downdetector. Платформата за проследяване на прекъсвания получи около 61 000 сигнала от потребители за възникналите проблеми.
Майкъл Никълс, вицепрезидент по инженерство в Starlink, обясни, че прекъсването се дължи на повреда в „ключови вътрешни софтуерни системи“, които управляват основната мрежа.
Услугата беше възстановена след двучасов и половинен престой, потвърди Никълс.
„Извиняваме се за временното прекъсване в работата ни. Силно ангажирани сме да предоставяме високонадеждна мрежа и ще разследваме изцяло причините за този инцидент, за да гарантираме, че няма да се повтори“, написа Никълс в X.