• За нас
  • Пишете ни!
вторник, 28 октомври, 2025
Няма резултати
Виж всички резултати
Epoch Times Bulgaria
  • България
  • Европа
  • САЩ
  • Русия
  • Китай
  • Свят
  • Култура
  • Наука
  • Дух и съзнание
  • Начин на живот
Epoch Times Bulgaria
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Начин на живот

Реклама на червило с мъж предизвика гневни реакции срещу Maybelline

отЕкип на The Epoch Times
21 юли , 2023
Реклама на червило с мъж предизвика гневни реакции срещу Maybelline

Снимка на гримове на Maybelline по време на Седмицата на модата в Ню Йорк, Ню Йорк, 9 септември 2019 г. (Albert Urso/Getty Images)

Серия от гневни реакции и призиви за бойкот предизвика новата реклама на Maybelline, в която мъж демонстрира и нанася на себе си червило.

Най-голямата козметична марка в света публикува рекламата си в партньорство с инфлуенсъра Райън Вита на 12 юли.

С плешива глава, гъста брада и дълги нокти, г-н Вита нанася яркорозово червило, след което изпраща въздушни целувки и говори за качествата на продукта.

Под публикацията в профила на Maybelline в Instagram заваляха критични коментари, които бяха почти идентични.

maybelline 1

Един потребител пише, че „това е неприемливо и много обезпокоително“, а друг заявява, че рекламата трябва да бъде придружена от предупреждение.

„Добавям Maybelline към нарастващия списък на компаниите, от които повече няма да купувам“, пише друг потребител, присъединявайки се към нарастващия поток от призиви за бойкот на марката заради партньорството ѝ с г-н Вита, който има около 1,2 милиона последователи в TikTok.

Лорън Чен, водещ на консервативната мрежа BlazeTV, сподели в Twitter видеото с надпис: „Още един ден, още една смущаваща реклама на грим“.

Постът събра редица коментари, включително такива, в които се споменаваше лозунгът „go woke, go broke“, който се противопоставя и призовава за бойкот на корпорациите, прокарващи според консерваторите крайно леви програми, включително транссексуалността.

„Жени, те заемат вашето място, а вие им позволявате да го правят!“ – пише в коментар друг потребител на Twitter.

Maybelline не отговори на молбата за коментар до момента на пресата.

Това не е първият път, в който Maybelline използва мъже, за да рекламира продуктите си за грим. През 2017 г. марката използва Мани Гутиерес в рекламна кампания за спирала за очи.

Последното партньорство на Maybelline с мъж, който носи грим, обаче идва на фона на по-широката реакция срещу компании, които изглежда прокарват транссексуалността, която се изостри значително след партньорството на Bud Light с Дилън Мълвани – мъж, който се идентифицира като жена.

Споделете тази статия

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Последвайте ни във Фейсбук

НАЙ-ТЪРСЕНИ ДНЕС

kak se pravi kiselo zele s morska sol

Изпитана рецепта за кисело зеле в бидон

0
0
Плодове хинап (снимка: Ева Иванова)

Хинап (китайска фурма) – 10 ползи за здравето

0
0
Селска агнешка чорба на баба

Селска агнешка чорба с ориз

0
0
Катерина Кацарова (Снимка: bnr.bg)

Катерина Кацарова: Ценностите, цветът и целта са вечни

0
0
Биг бендът на Националната музикална академия

Биг бендът на НМА „Проф. Панчо Владигеров“ – с нови инструменти от световна класа

0
0
крем супа от тиква

Вкусна крем супа от тиква цигулка

0
0
Адв. Румяна Ченалова

Адв. Румяна Ченалова: Евронацисти се стремят да заличат България чрез финансов контрол

0
0

Свързани Публикации

close up woman trimming rose plant with secateurs

Подрязване и зазимяване на розите през есента

0
0
Чесънът: Лесен за отглеждане зеленчук с безброй ползи за здравето

Чесънът: Лесен за отглеждане зеленчук с безценни ползи за здравето

0
0
"Аватар: Пътят на водата" - повторно издание през 2025 г.

„Аватар: Пътят на водата“ излезе с ново 3D издание през октомври

0
0
Домати от сорта "Розова магия" в оранжерията на ЕТ „Карбоника плюс“ в град Сливница

Български домат спечели признание на изложението FRUIT ATTRACTION 2025 в Мадрид

0
0
Wizz Air Sofia Marathon

Wizz Air Sofia Marathon 2025 на 11 и 12 октомври в София очаква своите маратонци

0
0
Сградата на Столична община на ул. "Московска"

Актуализацията на бюджета на Столична община беше приета

0
0
Християнски фермер се противопоставя на комунизма и либерализма и търси да прослави Бога чрез грижата си за земята

Християнин-земеделец се противопоставя на комунизма и либерализма, като прославя Бога чрез любовта и грижата си към земята

0
0
Доц. д-р Росен Балкански

Новият сезон на „Сезони“

0
0
close up woman trimming rose plant with secateurs

Подрязване и зазимяване на розите през есента

0
0
Ванс определи израелското гласуване за анексиране на Западния бряг като "обида"

Джей Ди Ванс нарече израелското гласуване за анексиране на Западния бряг „оскърбление“

0
0
Следваща публикация
(Andrea Danti/Shutterstock)

Какво се случва със съзнанието след смъртта на мозъка

Epoch Times лого
Facebook X-twitter Goodreads-g Youtube Instagram Telegram
  • Последни новини
  • Направете дарение

35 страни, 21 езика

  • English
  • 中文
  • Español
  • עברית
  • 日本語
  • 한국어
  • Bahasa Indonesia
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Português
  • Svenska
  • Nederlands
  • Русский
  • Українська
  • Română
  • Česky
  • Slovenščina
  • Polski
  • Türkçe
  • فارسی
  • За нас
  • Авторски права
  • Условия за ползване
  • Пишете ни!
  • Поверителност на информацията
  • България
  • Свят
  • Китай
    • COVID-19 и Ваксинация
  • Култура и изкуство
  • Наука и технологии
  • Начин на живот
  • Мнения
  • За нас
  • Авторски права
  • Условия за ползване
  • Пишете ни!
  • Поверителност на информацията

Copyright © 2024 Epochtimes.bg | Всички права запазени Epochtimes.bg не носи отговорност за съдържанието на външни сайтове

Няма резултати
Виж всички резултати
  • България
  • Европа
  • САЩ
  • Русия
  • Китай
  • Свят
  • Култура
  • Наука
  • Дух и съзнание
  • Начин на живот

© 2019 Epoch Times България.

Epoch Times Bulgaria